Regulamin

REGULAMIN

Firma Elektryzuj ROMAN KUBARA („my”, „nas”, „nasz”) oferuje swoje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się w domenie sklep-elektryzuj.pl („Sklep”).

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów przeglądających zawartość Sklepu lub składających zamówienia) z naszego Sklepu, składania zamówień na oferowane przez nas produkty oraz warunki ich dostawy lub reklamacji.

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: +48 502 550 001 oraz mailowo pod adresem e-mail: biuro@elektryzuj.com.pl.

Pełne dane adresowe oraz rejestrowe naszej firmy:

Elektryzuj ROMAN KUBARA

  1. Gdańska 35B, 64-915 Jastrowie

NIP: 7671578681

REGON: 7671578681

Zakładając konto w naszym Sklepie Klient akceptujesz niniejszy Regulamin oraz Politykę Prywatności (której treść możesz sprawdzić tutaj). Zapoznaj się z ich treścią i nie dokonuj zakupu naszych produktów jeżeli nie akceptujesz Regulaminu lub Polityki Prywatności. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu – zostaniesz o tym poinformowany poprzez udostępnienie jednolitego tekstu Regulaminu na niniejszej podstronie. Zmiana wchodzi w życie z dniem wskazanym przez nas, jednak nie wcześniej niż w terminie 7 dni od dnia udostępnienia jednolitego tekstu Regulaminu w Sklepie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma wpływu na warunki umów zawartych przed dniem ich wejścia w życie.

Produkty sprzedawane w Sklepie

Wszystkie produkty oferowane za pośrednictwem Sklepu są nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.

Założenie konta w Sklepie

Nabycie oferowanych przez nas towarów wymaga założenia konta w Sklepie albo podania danych osobowych oraz adresu dostawy przy zakupie danego produktu. Założenie konta skraca jednak proces zamawiania a ponadto wyłącza konieczność każdorazowego podawania danych przy składaniu kolejnego zamówienia.

Założenie konta wymaga podania adresu e-mail oraz ustanowienia hasła do konta. Zakładając konto Klient zobowiązuje się dostarczyć pełne i aktualne informacje o sobie.

Klient nie może przenieść uprawnień do swojego konta utworzonego w Sklepie na nikogo innego oraz zezwalać nikomu innemu na korzystanie z niego. Klient powinien chronić bezpieczeństwo swojego konta oraz zabezpieczającego je hasła.

Klient może zarejestrować się w Sklepie oraz nabywać oferowane produkty jeżeli posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Jeżeli Klient jest osobą nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych, może nabywać produkty dopiero po uprzednim uzyskaniu zgody rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.

Jeżeli Klient działa w imieniu organizacji, osoby prawnej lub innego podmiotu, powinien być uprawniony do działania w ich imieniu.

Składanie zamówień

Kliknięcie przycisku Zamawiam powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie zamówienia potwierdzamy drogą mailową bezpośrednio po wysłaniu zamówienia. Zawarcie umowy następuje wraz z otrzymaniem przez Klienta potwierdzenia zamówienia. Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, np. z uwagi na wyczerpanie produktów, powiadomimy o tym Klienta drogą e-mail oraz niezwłocznie, zwrócimy uiszczoną przez Klienta opłatę. Jeżeli taka będzie wola Klienta, możemy także zmienić zamówienie, dostarczając inny, wybrany przez Klienta produkt i dokonując stosownych rozliczeń w zakresie różnicy cenowej. Zastrzegamy, że zamówione produkty wysyłamy po opłaceniu ich pełnej ceny.

W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas w jakim zamówienie zostanie wysłane od momentu złożenia zamówienia to 3 dni robocze, liczone tak jak opisano wyżej.

Obowiązują ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Wszystkie podawane przez nas ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT. Do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży, produkt pozostaje naszą własnością.

Składając zamówienie Klient może wybrać jedną z oferowanych przez nas opcji dostawy. Klient zostanie poinformowany o jej koszcie przed złożeniem zamówienia.

W naszym Sklepie oferujemy następujące rodzaje płatności:
Płatność online za pośrednictwem PayU,
Przelew na konto bankowe,
Za pobraniem

W przypadku każdego zamówienia zastrzegamy sobie prawo nieoferowania niektórych rodzajów płatności.

Wszelkie zwroty płatności wykonywane są automatycznie na konto używane przez Klienta do dokonania zapłaty za zamówiony produkt. W przypadku zapłaty przelewem internetowym płatności zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano przelewu.

Prawa własności intelektualnej

Zdjęcia, opisy a także inne informacje w możliwie najdokładniejszym zakresie odzwierciedlają produkty oferowane przez nas w Sklepie. Zobowiązujemy się dokładać wszelkich starań, aby prezentowane informacje dotyczące produktów były aktualne, kompletne i zgodne ze stanem faktycznym.

Wszelkie prawa do Sklepu oraz oferowanych produktów, w szczególności prawa własności intelektualnej do nazwy, znaków towarowych, domeny, formy, grafiki, artykułów, zdjęć, należą do nas bądź naszych partnerów handlowych. Ich kopiowanie, rozpowszechnianie może naruszać nasze prawa lub prawa naszych partnerów handlowych.

Przesłane informacje

Zakazane jest dostarczanie, przesyłanie, przekazywanie przez użytkowników Sklepu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Jeżeli dowiedziałeś się o jakimkolwiek bezprawnym działaniu innego użytkownika powinieneś nas niezwłocznie o tym poinformować wysyłając e-maila na adres podany na wstępie Regulaminu.

Mamy prawo do moderowania lub usuwania całości lub części wypowiedzi oraz innych treści umieszczonych w Sklepie, które naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu, obowiązujących przepisów prawa lub dobre obyczaje bądź mogą godzić w nasze dobre imię bądź narażać nas na jakąkolwiek odpowiedzialność.

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklepu są następujące:

  1. Dostęp do urządzenia połączonego z siecią Internet;
  2. Przeglądarka internetowa.

Odstąpienie od umowy

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie rozpoczyna się od dnia, w którym Klient (lub wskazana przez niego osoba niebędąca przewoźnikiem np. domownik) wszedł w posiadanie produktu. Dla zachowania terminu Klient jest zobowiązany powiadomić nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży przed jego upływem.

Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila). 

Jeżeli Klient odstąpi od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania powiadomienia, zwrócimy Klientowi wszystkie otrzymane płatności, włącznie z kosztami dostawy (ale za wyjątkiem kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez Klienta innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas sposób dostawy). Zwrot płatności nastąpi automatycznie na konto użyte przez Klienta do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy inny sposób zwrotu.

Możemy odmówić dokonania zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu albo do chwili, gdy Klient przedstawi nam dowód, że produkt został do nas wysłany.

Produkt powinien zostać niezwłocznie wysłany, nie później niż czternaście dni od dnia, w którym Klient poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu.

Procedura reklamacji

Każdą reklamację Klient może przekazać nam pisemnie, e-mailem lub telefonicznie na adresy i numery wskazane na początku Regulaminu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem, zwrócimy się do Klienta z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Odpowiedź na reklamację Klient otrzyma na adres e-mail przypisany do jego konta w Sklepie, a jeżeli te dane nie będą nam znane - pisemnie.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwrócimy Klientowi należność za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Klient może zamiast zaproponowanego przez nas sposobu usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta będzie niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu z zaproponowanym przez nas rozwiązaniem.

Produkty sprzedawane w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną przez ich producenta bądź dystrybutora. Sami nie udzielamy żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane za pośrednictwem Sklepu produkty.

W przypadku produktów, na które producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku będzie reklamował produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a my będziemy tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.

Prawo właściwe i polubowne rozwiązywanie sporów

Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, Zasady korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń możesz sprawdzić pod adresem:
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 801 440 220, 222 66 76 76, e-mail: porady@dlakonsumentow.pl), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Klientowi przysługują następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. Wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego;
  2. Wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej;
  3. Pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

Postanowienia końcowe

Przeznaczenie produktów jest wyłącznie określone w ich instrukcji obsługi. Sklep nie odpowiada wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu nieprawidłowego użytkowania.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz asortymentu, w tym do wycofania części lub całości asortymentu ze sprzedaży.

Sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Nie dotyczy to transakcji, które zostały już zrealizowane i są obecnie w trakcie realizacji.

Spory powstałe pomiędzy Sklepem a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę sprzedawcy.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zadzwoń 502 550 001
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl