Odstąpienie od umowy
Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie rozpoczyna się od dnia, w którym Klient (lub wskazana przez niego osoba niebędąca przewoźnikiem np. domownik) wszedł w posiadanie produktu. Dla zachowania terminu Klient jest zobowiązany powiadomić nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży przed jego upływem.
Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila).
Jeżeli Klient odstąpi od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania powiadomienia, zwrócimy Klientowi wszystkie otrzymane płatności, włącznie z kosztami dostawy (ale za wyjątkiem kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez Klienta innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas sposób dostawy). Zwrot płatności nastąpi automatycznie na konto użyte przez Klienta do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy inny sposób zwrotu.
Możemy odmówić dokonania zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu albo do chwili, gdy Klient przedstawi nam dowód, że produkt został do nas wysłany.
Produkt powinien zostać niezwłocznie wysłany, nie później niż czternaście dni od dnia, w którym Klient poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu.
Procedura reklamacji
Każdą reklamację Klient może przekazać nam pisemnie, e-mailem lub telefonicznie na adresy i numery wskazane na początku Regulaminu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem, zwrócimy się do Klienta z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Odpowiedź na reklamację Klient otrzyma na adres e-mail przypisany do jego konta w Sklepie, a jeżeli te dane nie będą nam znane - pisemnie.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwrócimy Klientowi należność za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Klient może zamiast zaproponowanego przez nas sposobu usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta będzie niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu z zaproponowanym przez nas rozwiązaniem.
Produkty sprzedawane w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną przez ich producenta bądź dystrybutora. Sami nie udzielamy żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane za pośrednictwem Sklepu produkty.
W przypadku produktów, na które producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku będzie reklamował produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a my będziemy tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.